آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام «الماس»
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام «الماس»
نوشته شده در شنبه 21 مرداد 1402
بازدید : 152
نویسنده : jaber36

متن آهنگ ناصر زینعلی الماس

من اگه خوردم زمین تو منو جمع کن
مثل بچه ها منو نوازشم کن
سر به زار رو شونه هام نفس بزن
که به صدای قلب تو بد عادتم چون
واسه تو دریا شدم که ساحلم شی
واسه تو شمع شدم پروانه ام شی
خودمو به هر دری واست زدم تا
قلب تو نشون رفتم مال منی شی
تو همش برو بیا قدم بزن جلو چشام
یا بهم بگو کجایی راهو چشم بسته بیام
نه نمیذارم کسی دیگه ازم دورت کنه
پاش بیفته سر عشق تو از اون دیوونه هام
وای چه حالی داریم امشب بیا باز تو دل شب بزنیم بیرون
خیره به چشای هم شیم صدای قلبامون باهم بشه میزون
مثل الماسه دوتا چشات ندیدم هیچ موقع نگات جایی پرت شه
هر کسی بد تورو بخواد نمیخوام از جلو چشای من رد شه

تو همش برو بیا قدم بزن جلو چشام
یا بهم بگو کجایی راهو چشم بسته بیام
نه نمیذارم کسی دیگه ازم دورت کنه
پاش بیفته سر عشق تو از اون دیوونه هام


https://musicdel.ir/single-tracks/272056/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: